بایگانی نوشته‌ها

برای سفارش کاور فرش، فرش را چطور سایز بزنیم؟

برای سفارش کاور فرش، فرش را چطور سایز بزنیم؟

تقریبا هیچ کارخانه ای نمی‌تواند فرش ها را با سایز دقیق تولید کند. یک باز چند سانت کوچک تر، یک بار چند سانت بزرگتر، یک بار چند سانت کوچکتر و گه گاهی نزدیک به سایز دقیق. همین باعث میشه که نتوان کاور فرش آماده فروخت. پس لازمه فرش ها سایز زده بشند و متناسب با همان سایز کاور فرش تولید شود.
روفرشی دو رو ۲ رو

روفرشی دو رو ۲ رو

خیلی از خریداران طبق همان تجربه ای که در چندان سال پیش داشتند، دنبال روفرشی ۲ رو میگردند. در اینجا انواع روفرشی های ۲ رو که در این روزها در بازار یافت می شود توضیحاتی داده می شود و محصولات مرتبط در سایت منسوجات رامش ارائه می شود.
کاور فرش آماده بخرم یا سفارش تولید بدم؟

کاور فرش آماده بخرم یا سفارش تولید بدم؟

اینکه کاور فرش آماده بخرید یا سفارش تولید بدید از دو جنبه فرق داره. اولیش اینه که تعداد طرح های آماده که در مغازه ها وجود داره کمه و قدرت انتخابتون خیلی کمه. دومیش که خیلی خیلی مهمه اینه که فرش ها چند سانت کوچیک بزرگ اند و متاسفانه مشتری ها قبل از اندازه گیری مدام اصرار دارند که فرششون استاندارده. ولی نیست. فقط فرش مشهد به احتمال بالا سایزش دقیقه. ما بقی فرش ها به احتمال ۹۰ درصد چند سانت بزرگ و کوچیک اند.
جنس های مختلف پرده چاپی آماده پانچ و دوخت شده

جنس های مختلف پرده چاپی آماده پانچ و دوخت شده

با ارتقای صنعت چاپ پارچه، تولید پرده با طرح های مختلف و زیر میسر شد به طوری که هر طرحی را میتوان بر روی پارچه به عنوان پرده چاپ کرد. اما از چه پارچه هایی میتوان برای تولید پرده استفاده کرد؟ در ادامه به این سوال پاسخ داده می شود و جنس پارچه هایی که در وب سایت منسوجات رامش برای پرده چاپی قابل سفارش است بیان می شود.
کاظم رامش مدیر سایت منسوجات رامش
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...