- بعد از ثبت سفارش توسط مشتری و پرداخت وجه، در کمتر از دو تا ۴ روز کاری سفارش مشتری برایشان ارسال می شود (به جز کاور فرش کشدار و فرشینه. چون فقط این دو محصول باید با سفارش تولید شوند)
- روش ارسال بسته به شرایط فروشنده، میتواند با پست یا تیپاکس یا سایر روش ها باشد. اگر برایتان مهم است یا بعضی از روش های ارسال برای شما مناسب نیست، باید در توضیحات سفارش برای ما بنویسید و در قسمت چت سایت حتما تایید ما را بگیرید.
- بعد از ارسال کد رهگیری برای مشتری در سایت ثبت می شود تا بتواند محل کالای خود را پیگیری نماید. اگر موفق به دیدن آن نشدید، از قسمت چت سایت، کد رهگیری را از ما دریافت نمایید که بتوانید موقع رسیدن کالا، در محل باشید و کالا عودت نشود. در صورتی عودت شدن کالا، هزینه ارسال مجدد بر عهده خریدار است.
- سفارشات ثبت شده از مشهد (به جز کاور فرش کشدار و فرشینه) توسط پیک یا پست یا غیره ارسال می شود. اگر روش ارسال برایتان مهم است، حتما از طریق چت سایت، قبل از سفارش دادن به ما اطلاع دهید. سفارش سایر ها شهرها نیز عموما با پست و باکسیت و در شرایط محدودی با ماهکس، تیپاکس، چاپار و ... ارسال می شود.
- روش ارسال کاور فرش کشدار و فرشینه مستقیم از کارگاه است.روش ارسال بستگی به سایز و تعداد دارد و می توانید از قسمت چت ایتا از ما نحوه ارسال را بپرسید.
- در صورت درخواست مشتری، همراه سفارشات فاکتور نیز ارسال می شود.
- تاکید می شود که تمام محصولات (به جز کاور فرش کشدار و فرشینه) آماده به ارسال هستند. فقط دو محصول کاور فرش کشدار و فرشینه بایستی با سفارش و طبق سایز دقیق فرش یا سایز دلخواه مشتری تولید و ارسال شوند. دلایل سفارشی بودن این دو محصول در قسمت وبلاگ کامل توضیح داده شده است.
- هر موضوعی برایتان در نحوه سفارش و قوانین مبهم است، میتوانید در قسمت چت سایت (ترجیحا ایتا) از ما بپرسید و سپس اطلاع دهید.
- همه محصولات سایت (به غیر کاور فرش و فرشینه) آماده ارسال هستند. لطفا در انتخاب خود دقت کنید. هر سوالی در رابطه با کیفیت کار دارید در قسمت چت سایت از ما بپرسید که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تنها در صورتی که کالا اشتباه ارسال شود، عودت و مرجوعی پذیرفته می شود. در سایر شرایط در صورت رضایت طرفین، می توان کالا را عودت داد. هزینه ارسال و عودت در این صورت بر عهده مشتری است.
- اگر کالایی خریدید، ولی به هر دلیلی در آن لحظه ناموجود بود به شما اطلاع می دهیم. اگر خودتان جایگزینی انتخاب کردید، کالای جایگزین شده برایتان ارسال می کنیم. در غیر این صورت، در اولین روز کاری بعد، هزینه پرداختی به شما عودت می شود.
- کاور فرش و فرشینه ها با سفارش و طبق سایز فرش مشتری و به خواست مشتری تولید و از کارگاه ارسال می شوند. هزینه ارسال این دو کالا پس کرایه و برعهده مشتری است. روش ارسال بسته طرح انتخاب شده و انتخاب کارگاه پست، تیپاکس یا چاپار است. فرشینه ها بسته به سایز ممکن است با باربری شهر مقصد ارسال شود. در تمام موارد هزینه ارسال بر عهده مشتری است. یعنی قیمت ها طوری در نظر گرفته شده که هزینه ارسال با مشتری باشد.
- کاور فرش و فرشینه چون سفارشی تولید می شوند به هیچ وجه مرجوعی ندارد. مگر اینکه اشتباهی در ارسال وجود داشته باشد. در صورت وجود هر مشکلی، سفارش مستقیم به کارگاه عودت و دوباره از کارگاه ارسال می شود.
- در تمام محصولات ممکن است در هر حد یک الی دو پرده تفاوت رنگ بین عکس های سایت و واقعیت رنگ کالا وجود داشته باشد. این موضوع می تواند به خاطر دقت دوربین فیلم برداری، تاثیر نور محیط، کیفیت صفحه نمایش گوشی مشتری و یا به خاطر موضوعات رنگرزی و چاپ باشد. مشتری سعی کند موقع خرید صفحه نمایش گوشی خود را در حالت نمایش طبیعی بگذارد و با گوشی ای عکس ها را ببیند که کیفیت نمایش بهتری دارد. ذکر این نکته ضروری است که همیشه بین یک سری تولید تا سری تولید بعدی، یک تفاوت اندک در رنگ ایجاد می شود و در هیچ کجای دنیا بحث رنگرزی و چاپ، فرایند تکرار پذیر نیست و همیشه حتی ذره ای بین دو سری تولید تفاوت رنگ وجود خواهد داشت. ولی گاهی ممکن است تفاوت رنگ به قدری کم باشد که چشم انسان تفاوت رنگ را تشخیص ندهد.
- در مورد کاور فرش کشدار: چون سایز بیش از ۹۰ درصد فرش ها دقیق نیست لازم است طبق روشی که در همان صفحه کاور فرش توضیح داده شده، اندازه ها را موقع ثبت سفارش در قسمت توضیحات سفارش بنویسید. توضیحات سفارش بعد از آدرس پستی و در زیر نقشه قرار دارد. اگر به هر دلیلی سایز دقیق فرش هاتون را در توضیحات ننوشتید، هیچ مشکلی نیست. ما برای دریافت سایز و حتی نحوه اندازه گیری صحیح با شما هماهنگ می کنیم. برای ارتباط بهتر عموما از طریق ایتا، روبیکا، تلگرام، واتساپ، پیامک به شما اطلاع میدهیم. اگر سرعت ثبت سفارش کاور فرش خیلی برایتان مهم است خودتان بعد از ثبت سفارش می توانید از چت ایتا سایت (یا در غیر اینصورت چت واتساپ) به ما پیام بدهید تا دوباره نحوه اندازه گیری سایزها را برایتان بفرستیم تا سفارش سریعا نهایی و ثبت نوبت تولید شود.
- برای توضیحات تکمیلی و دریافت سوالات خودتان در مورد کاور فرش و فرشینه به قسمت وبلاگ سایت مراجعه فرمایید.
- اگر موضوعی برایتان خیلی مهم است (مثل زمان ارسال، نحوه ارسال و هر موضوع دیگری) لطفا قبل از سفارش از طریق چت ایتا از ما بپرسید و سپس سفارش دهید.
- در نهایت خواهش ما از مشتریان تک و جزیی این است تماس تلفنی نگیرند. ما تمام سوالات شما و پیگیری های سفارشات شما را از طریق چت سایت در اولین وقت جواب میدهیم و سعی می کنیم از طریق چت سایت کامل ترین راهنمایی ها رو برایتان ارائه کنیم.
منسوجات رامش (رامش مارکت) بهترین ها را برای شما مشتریان آرزو می کند.