قوانین

  • بعد از ثبت سفارش توسط مشتری و پرداخت وجه، در کمتر از دو تا ۴ روز کاری سفارش مشتری برایشان ارسال می شود.
  • روش ارسال بسته به شرایط فروشنده، میتواند با پست یا تیپاکس یا سایر روش ها باشد. اگر برایتان مهم است یا بعضی از روش های ارسال برای شما مناسب نیست، باید در توضیحات سفارش برای ما بنویسید و در قسمت چت سایت حتما تایید ما را بگیرید.
  • بعد از ارسال کد رهگیری برای مشتری در سایت ثبت می شود تا بتواند محل کالای خود را پیگیری نماید. اگر موفق به دیدن آن نشدید، از قسمت چت سایت، کد رهگیری را از ما دریافت نمایید که بتوانید موقع رسیدن کالا، در محل باشید و کالا عودت نشود. در صورتی عودت شدن کالا، هزینه ارسال مجدد بر عهده خریدار است.
  • سفارشات ثبت شده از مشهد توسط پیک یا پست یا غیره ارسال می شود. اگر روش ارسال برایتان مهم است، به ما اطلاع دهید.
  • در صورت درخواست مشتری، همراه سفارشات فاکتور نیز ارسال می شود.
  • هر موضوعی برایتان در نحوه سفارش و قوانین مبهم است، میتوانید در قسمت چت سایت (ترجیحا ایتا) از ما بپرسید و سپس اطلاع دهید.
  • همه محصولات سایت (به غیر کاور فرش و فرشینه) آماده ارسال هستند. لطفا در انتخاب خود دقت کنید. هر سوالی در رابطه با کیفیت کار دارید در قسمت چت سایت از ما بپرسید که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تنها در صورتی که کالا اشتباه ارسال شود، عودت و مرجوعی پذیرفته می شود. در سایر شرایط در صورت رضایت طرفین، می توان کالا را عودت داد. هزینه ارسال و عودت در این صورت بر عهده مشتری است. 
  • اگر کالایی خریدید، ولی به هر دلیلی در آن لحظه ناموجود بود به شما اطلاع می دهیم. اگر خودتان جایگزینی انتخاب کردید، کالای جایگزین شده برایتان ارسال می کنیم. در غیر این صورت، فورا هزینه پرداختی به شما عودت می شود.
  • کاور فرش و فرشینه ها با سفارش و طبق سایز فرش مشتری و به خواست مشتری تولید و از کارگاه ارسال می شوند. هزینه ارسال این دو کالا پس کرایه و برعهده مشتری است. روش ارسال بسته طرح انتخاب شده و انتخاب کارگاه پست، تیپاکس یا چاپار است. فرشینه ها بسته به سایز ممکن است با باربری شهر مقصد ارسال شود. در تمام موارد هزینه ارسال بر عهده مشتری است. یعنی قیمت ها طوری در نظر گرفته شده که هزینه ارسال با مشتری باشد. 
  • کاور فرش و فرشینه چون سفارشی تولید می شوند به هیچ وجه مرجوعی ندارد. مگر اینکه اشتباهی در ارسال وجود داشته باشد. در صورت وجود هر مشکلی، سفارش مستقیم به کارگاه عودت و دوباره از کارگاه ارسال می شود. 
  • در تمام محصولات ممکن است در هر حد یک الی دو پرده تفاوت رنگ بین عکس سایت و واقعیت رنگ کالا وجود داشته باشد. این موضوع می تواند به خاطر دقت دوربین فیلم برداری، تاثیر نور محیط، کیفیت صفحه نمایش گوشی مشتری و یا به خاطر موضوعات رنگرزی و چاپ باشد. مشتری سعی کند موقع خرید صفحه نمایش گوشی خود را در حالت نمایش طبیعی بگذارد و با گوشی ای عکس ها را ببیند که کیفیت نمایش بهتری دارد. ذکر این نکته ضروری است که همیشه بین یک سری تولید تا سری تولید بعدی، یک تفاوت اندک در رنگ ایجاد می شود و در هیچ کجای دنیا بحث رنگرزی و چاپ، فرایند تکرار پذیر نیست و همیشه حتی ذره ای بین دو سری تولید تفاوت رنگ وجود خواهد داشت. ولی گاهی ممکن است تفاوت رنگ به قدری کم باشد که چشم انسان تفاوت رنگ را تشخیص ندهد.